Pokój rodzinny SUPERIOR DE LUX
Nowoczesne, klimatyzowane pokoje rodzinne SUPERIOR DE LUX z dekorami z naturalnego drewna i dużym panoramicznym oknem z balkonem i tarasem od strony ogrodu, wyposażone są w TV SAT, telefon, sieć WiFi, sejf, mini lodówkę, łazienkę z WC, prysznicem, suszarką do włosów.
Każdy pokój posiada rozkładaną sofę do spania dla jednej osoby dorosłej lub dwojga małych dzieci.
Rezerwacja
Liczba miejsc parkingowych ograniczona, obowiązkowa rezerwacja.
Telefon
Telewizor HD
Wi-Fi
Klimatyzacja
Lodówka
Sejf
Warunki rezerwacji
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami:
1. Koszt pobytu obejmuje dostęp do strefy SPA (basen kryty, jacuzzi zewnętrzne, sauna sucha, sauna parowa, sauna Infrarot, „Słoneczna łąka”)
2. Należność za pobyt należy uregulować w dwóch ratach:
– I rata w wysokości 30% wynagrodzenia płatna w ciągu 24 godzin od zgłoszenia rezerwacji,
– II rata w wysokości 70% wynagrodzenia płatna do 30 dni przed planowanym terminem przyjazdu.
– w przypadku rezygnacji z pobytu przed wpłatą II raty wynagrodzenia Resort obciąży Gościa opłatą manipulacyjną w wysokości 100,00 PLN.
3. W przypadku rezerwacji krótkoterminowych (na mniej niż 30 dni przed planowanym terminem przyjazdu) wymagana jest wpłata w wysokości 100% wynagrodzenia za pobyt w ciągu 24 godzin od zgłoszenia rezerwacji.
4. Brak wpłaty we wskazanym terminie wiązać się będzie z automatyczną anulacją rezerwacji.
5. W momencie przyjazdu wymagana jest preautoryzacja karty płatniczej lub depozyt gotówkowy.
6. Przelew należy dokonać na podane w zakładce KONTAKT konto bankowe w odpowiedniej walucie. W treści przelewu prosimy wpisać numer i termin rezerwacji oraz dane Gościa.
7. Jeśli życzą sobie Państwo fakturę VAT za pobyt w naszym obiekcie prosimy o informację zwrotną w ciągu 24 godzin od daty dokonania rezerwacji. Po tym terminie wystawienie faktury nie będzie możliwe.
Warunki anulacji rezerwacji:
Bezkosztowa anulacja rezerwacji jest możliwa najpóźniej do 30 dnia przed planowanym terminem przyjazdu. W przypadku rezygnacji przed Gościa z zamówionych usług Resort otrzyma odszkodowanie według następujących zasad:
- od 29 dni do 14 dni przed planowanym przyjazdem – 50% wynagrodzenia za pobyt,
- od 13 dni do dnia przyjazdu – 100% wynagrodzenia za pobyt.
Rezygnacja winna być złożona wyłącznie w formie pisemnej (e-mailem lub listownie) i wymaga pisemnego potwierdzenie ze strony Resortu. W przypadku nie wykorzystania przez Gościa wszystkich usług lub skrócenia pobytu, koszt nie wykorzystanych usług nie podlega zwrotowi.
Każda zmiana rezerwacji uzależniona jest od dostępności miejsc w Resorcie oraz może wiązać się ze zmianą całkowitego kosztu rezerwacji.
Czekamy na Państwa i życzymy miłej podróży!